Saturday, October 30, 2010

the bus crazy...

geng bas sekolah...
ati2 naik tangga tu.. licin...
sweet little poseso
as a bus drebar

mengancam plak entry kali ni.. haha...


bermulanya suatu kisah di perkarangan bas UMT... :)

aku duduk kat rumah sewa.. aku ni kira xlayak r nak apply hostel coz sesungguhnya aku xminat nak join xtvt yg ada.. huhu... mls aku ikut program sbb nak kumpul sticker jadah tu.. haha.. (gelak jahat punyer) padahak aku ni pemalas, program tu plak disalahkan.. ish2... xrezeki aku xduduk hostel tu.. ade gak hikmahnyer..

oleh kerana aku ni duduk hostel, kena la naik bas UMT.. coz aku ni xde transport lain dah... nak bwk moto, fail.. drive lagi r... huhu... bersyukur sgt ade bas ni... :) syg UMT sbb sedia bas..

:X:X:X

bas ni lalu ikut time dia r... kul 7, 8, 9(aku xtaw r), 12,1,4,5 dan kul 6 ptg... mlm xlalu dah.. tapi get ready ikut jam dia. kalau lambat, tertinggal la jawabnyer.... huhu...

dlm minggu last kami ade kuliah, gas excited tu penuh di ruang udara UMT. hehe... aku yg bersama-sama geng budak sekolah mmg penunggu setia bas UMT. :) aritu aku terawal yg sampai kat tempat bas.. al-maklum ari ujan, aku ni jenis xsuke bawak payung.. kompem redah jer.. haha... tup2... aku sampai kat situ, pak cik baru sahaja landing bas dia... rezeki aku dah datang awal. pak cik ckp awal sampai.. aku pun ckp budak kelas akan sampai jap lagi. dia pun pi solat dulu... aku dgn kepala giler2 dan dada yg sesak dgn gas excited terus mencapai kamera dan capture gambar dlm bas. aku mmg giler ambik gambar. kalau ade rezeki, aku berhajat besar utk beli kamera DSLR. insyaAllah...

geng bas sekolah pun sampai, aku pun galak capture gambar masa tu utk dijadikan moment terindah suka suki dlm bas UMT tercinta...

sekian...

No comments:

Post a Comment