Tuesday, June 29, 2010

taman tumbina






































taman tumbina... lokasi utk prog remaja yg aku handle bersama-sama dgn skuad fasi yg berjaya. haha.. prog kali ni tujuan dia nak merapatkan ukhuwah utk 3 group usrah remaja yg baru. kitorg nak g dah, kne la ade pelapis tlg jaga bintulu kan.. :)

pjalanan prog:
  • kedatangan peserta... (lama tgu tau. coz kereta len2. haha)
  • kmpul duit yuran msuk (RM2-dewasa, RM0.50-budak2)
  • ucapan pengerusi bertauliah (cik wawa yg comey...:) )
  • taaruf bersama remaja (cik elda yg kiut miut catat nama utk cabutan bertuah bg pengisian @ tazkirah @ pengkongsian...)
  • then, start jln2... bru nek bukit ckit. dah termengah2 aku ni. huhu... adoi... perlukan senaman slalu.
  • byk pitstop kitorg pg, lps tu jmpe 1 spot yg sesuai utk pengisian dan mkn... (bab mkn ni aku laju jer. lgpun kaki aku dh lenguh ni)
  • pengisian oleh sorang adik yg aku dah lupe namanya. huhu.. very pelupa la dei... too bad maa.. dia kongsi pengalaman b4 join usrah n after join usrah.. xjauh beza pun pengalaman kita adik2 sume... haha
  • lps mkn2 tu, start naik bukit balik. adoi... tu yg pyh.. perut dah berisi tu.. :) diorg nak tgok rimau.
  • pitstop rimau, pengisian ke2 oleh adik yg aku pun luper namanya.. huhu.. tmbahan dr skuad fasi yg lain.
  • last, balik... :)


actually aku bangga kat diorg ni... muda2 dah start fhm pjuangan islam. :) dr series of srikandi.. diorg bjaya kumpulkan 3 group usrah. semangat tul junior2 ni. hebat! jelez gak kat diorg ni. aku kat ganu dok nganga jer. tgu kne suap. manja... huhu... wish to be like u all... keep it up girlz...





No comments:

Post a Comment