Monday, September 28, 2009

before raya...


monday, 29 sept 2009

salam aidilfitri....

aku mcm biasa, mesti ambik bmbr b4 balik raya...
kenangan berpuasa di rumah sewa sesuatu yg baru buat aku. sebelum tinggal kat hostel, selalu makanan beli kat kedai mak cik depan tu je le. skrg tinggal kat rumah sewa, masak sendiri. aku belajar masak tom yam dan pajeri nenas. suksess! hehe... sedap... sampai skrg aku suka makan tom yam! dah tinggal kat terengganu ni, byk yg aku dah mkn. antara fav aku, nasi dagang, nasi minyak (bukan nasi time org kawen tu), kari ayam mak cik depan hostel (^-^) dan TOM YAM!!!

berbalik citer b4 raya, puasa berjalan lancar. assignment pulak terkejar-kejar... hehe...
xde la. biasa je tu. presentation kami selesaikan. nak balik raya, biar hati tenang! yohaaa...
2 weeks b4 raya aku start ambik picture... saksikan...
semua picture ni aku ambik kat terengganu (kampus dan airport)
semua picture ni aku letak nak letak kat facebook (cartooncrush@yahoo.com.my)
check it out!!!

No comments:

Post a Comment