Monday, November 22, 2010

potret

ni langkah2 yg cik arep ambik b4 the big result... chewah.... F tu sepatutnya E. cik arep tersilap coz nak cepat siapkan... hehe...

the big result of me... haha... cantek x??? sy shuker shangat2... tq cik arep.




ehem2... lama dah cik jue tunggu saat ni... cik jue dpt potret cik jue sendiri... chewahhh.....

cik arep request kat cik jue aritu pasal ape2 je yg cik jue nak dia lukis. bukan senang org request kat kite ni coz cik arep selalu mengenakan bayaran bagi lukisan yg akan dilukis olehnya. hehe... rasa macam VIP je. :)

cik jue kenal cik arep semasa bersama2 kerja kat kantin sekolah dulu.. ala.. time2 cuti sekolah lepas STPM masa tu.. hehe... orangnyer pemalu dan baik. asyik2 nak tunduk jer kalau tengah borak dengan kitorang ni. comey gtu... hehe...

sape yg berminat nak request kat member cik jue ni sila la klik ke http://vaylrhieffdevianart.com/ kat ctu bley tengok hasil2 kerja cik arep serta profile tentang beliau.. hehe..










3 comments:

  1. mcmc penah ku tgk gmbr ni...tp di mana ya??hahahaha...

    ReplyDelete
  2. iya.. itu btol.. tkejut ana tga gmbr ya dlm blog nti. tfemes sebentar bersama ..... haha

    ReplyDelete