Saturday, August 28, 2010

iftar jamaie at al-amin...








26 ogos....

at al-amin... hehe...

ktorg wat prog iftar gabungan
usrah rumaysa' under cik wawa, medic tahun 2 dan 1 udm... oopppss... unisza.. hehe.. nama baru... kami bertolak dalam pukul 5.40 ptg. dengan van pak mat... pak mat baek tau.... sape2 budak unisza perlu bantuan kenderaan, p la hello2 kat dia.. hehe...

dah sampai ctu, aku and zura yg merangkap AJK makanan and minuman terus ke dapur untuk masak air... pemetik api plak xde... adoyay... aku pun selongkar dapur tu, jumpe jer heater yg berhabuk.. huh... nmpk sgt xpakai..


cik wawa yg cute plak teruskan dgn prog.. aku and zura setia dgn heater tersayang menunggu air masak... nak buat air oren... sedapnyer. " buat masam2 ckit yer," kata kak dah yg tgh pregnant.. mengidam kot...:)

air dah siap. kami pun angkut ke dalam dewan... sakinah and cik juaini pun ade berganding bahu tolong kami ni ha... xcukup tgn daa... :) nasib baek diorang ni ade. alhamdulillah.. hidangan berbuke ialah
nasi kerabu... oh no!!!!!!!! aku and wawa mmg xbley mkn ni... kompom serang toilet pastu... huhu.. ulam je la kami tolak tepi... hehe.. yg lain bedal sampai licin. haha..

pastu, solat margrib jemaah. gap antara margrib and isyak, ade persembahan oleh budak2 usrah ni... kami fasi. xterlibat... haha. jgn jelez yer adek2... ade yg buat lakonan, sajak, nasyid... walaupun singkat jer waktu persembahan, alhamdulillah semuanyer bjalan lancar...:)

mlm tu jgk, menggamit memory lama ms aku buat prog kat bintulu dulu, nyanyi lagu demi matahari... sape2 yg xtaw lagu ni, p cari kat google yer... ape daa... aku dok kat tgh2 bulatan tu buat aksi2 yg dikehendaki dlm lagu tu.. haha.. xcmey tol la.. aku ingat2 luper daa... al-maklum la, beberapa tahun yg sudah aku buat persembahan tu.. ahakz... then, kak dah yg lead. so, xtvt terus dijalankan.. lala....lalala....

lps teraweh, kemas2 ckit. lps guna tempat org, mesti pandai simpan balik kan... :) van pak mat dah sampai... kami pun balik la...

No comments:

Post a Comment